Wednesday, April 21, 2010

Thanx to u ^_-

Jam sudah menunjuk kan pukul 3.10 pg aku maseh xleh tdo...
xtau nape...pale penin yg teramat sgt...coz mcm2 yg bermain difikiran aku
skg ni....hemmmmm.....masalah mmg xpenah lari dr hidup aku...
setiap hari yg aku lalui mmg penuh ngn masalah....sometime aku bole
handle n setel kan sometime tidak.....makin hari demi hari aku dpt merase kan
perubahan diri aku....aku makin mls nk wat sesuatu...yg aku taw,aku nk tdo je..
kalo bole nk tdo teros n xbgn2 lg......hemmm.....tp aku taw masalah xkan setel sekira nya
aku xde usehe nk setelkan....wat mase skg jln yg terbaek utk aku,better aku wat hal aku
n xkaco org....kdg kala kata org diam tu lbh baek dr berkata2......so better aku diam kan diri
n tenang kan fikiran yg serabut ni.....xlame lg da nk final exam....skg aku tgh menghitung
hari tgu saat2 utk aku menjwb exam pd 29hb,3hb n 6hb mei.....hopefully aku bole jwb...
hemmm dlm keadaan aku serabut mcm ni aku happy sgt sbb ade someone yg bole
share probs aku ngn dia....walopon aku rase malu nk share ngn dia ape yg aku lalui skg tp aku
share jgk....bg aku,dia memahami setiap ape yg aku rase skg....walopon sakit tok dia terima cerita2 aku,dia tetap dgr n sudi bg pendapat kat aku....thanx to u !!
aku appreaciate sgt2......hemmm bila aku bermasalah aku akan call dia n cerita kat dia
ape yg aku lalui......aku senang share prob ngn dia...maybe sbb dia da kenal aku....
ape pon....im happy with u....thanks 4 everything......i sygs u lebey !! hihi opsss c(:

No comments:

Post a Comment