Monday, April 26, 2010

Thanks Fatin coz tag Janna

Siapakah diri anda di rumah ?
Anak pertama dari 5 adik-beradik..sgt baik bila dirumah...xnakal pon taw..hihi

Siapakah diri anda di samping rakan ?
seorg yg baik hati (cewah),sengal,sometime gila2....haha..happening itu perangai saya!
happy go lucky...haha yeke??? ohoo...(puji diri sendri nmpak) hahaha....ape2 nk taw sal saya
g tanye membe2 rapat saya...... :)

5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai..
Kereta peberet saya SWIFT or SATRIA NEO
kreadit card dr abah :)
4.00 pointer


Siapakah nama pasangan anda ?

-Shahzul Reeza

Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda..
-Baik
-Caring
-Loving
-memahami
-sengal
-lucu n klaka
-pandai amek hati
-menyayangi saya seadanya...


Bila tarikh anda couple ?
-26 november 2009

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda ?
gadoh dengan DIE tiap2 hari...
penat dowh !

Lagu tema cinta anda ?
-Memori berkaseh

Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda ?
-Lebih menghargai saya,menyayangi saya sepeti mn saya menyayangi dia,
bersikap matang dlm perhubungan,n paling penting saya mahukan KEJUJURAN
dan KESETIAAN dr dia......( B pls jujur ngn bby..bby pelukan kejujuran tu dlm hbgn kita!)

No comments:

Post a Comment