Tuesday, April 6, 2010

Masalah! Masalah! Masalah!

Masalah xhbs2....lg nk final lg tencen pale otak aku....
byk masalah yg xsetel2 ag nih...huhu..
lg nk dekat final lg bertambah2 masalah...
huhu nk nagis pon ade aku rase kdg2...
nape la setiap kali nk dekat final masalah bertimbun2 yg dtg????
hmmm......tencen la kalo setiap sem ade je masalah.....
masalah asgment,masalah group member,masalah kwn2,
masalah housemate,masalah Bf...huaaaaaaaaa :(
serabuttttt !!! bile la masalah ni nk setel??!!
aku da puas chill n relex tp keadaan xberubah tetap mcm tu jgk...
hemm ape aku pelu buat????? nk pekak kan telinga n butakan mata??
huh aku jgk yg sakit......nmpak je aku happy kat lua tp sebenarnya kat dlm
aku sakit sgt bile pk blk ape yg da jd kat aku....huh.....
lumrah kehidupan...masalah xpenah lari dr hidup seharian kita......
hemmmm...insyaallah xlame lg masalah yg aku tanggung ni akan setel gak....
nk x nk kene setelkan gak sebelom aku jd gilew!!!
kpd kwn yg terlibat...sorry if ade slh n silap selama persahabatan kita....
aku mls nk pnjang2 cite....cukup sampai sini....aku xnk crk musoh...
hope ape yg jd,kita jd kan 1 pengajaran tuk kita semua.....
sorry again...past is past.....start new life... (:
hemmm............

No comments:

Post a Comment