Tuesday, November 3, 2009

mlm 3nov

kul 10mlm...
aku kua ngn rezza n faiz..
doank dtg dr shalam dtg kg baru tok bwk aku kua g lpskan tencen...
kitowank lpk kat BTR...
mmg sdeh n xde mood time tu...
tp dlm mase yg same aku HAPPY gak pat kua ngn doank...
thanks rezza n faiz...
lpk lame gak la kat kedai mkn tu...
aku luahkan sumenya kat doank...
hmmm...time FINAL ni la masalah mcm2 dtg..
ape pon aku kene kuat gak tok terima ape yg jadi nii...
maybe da tertulis..aku&dea xde JODOH!...
hmm...faiz n rezza ckp"jana ko bole dpt yg lg baek dr dea!..dea bodoh sbb xrety nk menghargai ape yg dea ada...xpe jana ko msh ade kitowank yg sygkan ko...n ko amai ag kwn2 len xde dia pon ko ley hidup...bgn jana bgn!!..jgn ngis sbb MALAON xguna tu...biakan dea ngn hdp dea..
aku percaya 1 hari nt dea akan rase ape yg ko rasa skg...tuhan tu ada..n salu ada ngn ko..
byk2 berdoa n ingt kat dea k..."
kata2 tu yg wat aku kuat smpai ke hari ini..thanks korank...!
kepada nas..smoga ko bahagia ngn ape yg ko da wat...teroskan la ngn hdp ko tanpe aku ..
aku lepaskan ko dgn hati yg terbuka....jgn ko crk aku ag!!..
bia la aku bwk diri lari dr ko...mungkin ko xsedar yg selama ni aku betol2 sygkan ko sgt2..
xpela sumenya da berakhir..ni jln yg ko nk..aku terima walo hanco luluh hati aku...4 taun aku ngn ko sia-sia!! xsgke ko xpnh bubah..aku sgke ko da bubah n btol2 sygkan aku upenya sume tu lakonan smate2..sakit sgt aku rase..tp ape pon thanks sbb ko da wat aku sedar yg ko xpenting dlm hdp aku..makin lama ngn ko aku makin sakit n terseksa....
thanks! thanks! thanks!
thanks so mac nas!!!!!

No comments:

Post a Comment