Tuesday, November 3, 2009

3nov2009

aku g jumpe dea kat KERINCHI utk setelkan problem n dgr penjelasan dea ape yg da berlaku..
1230 t/h aku jumpe dea kat sn...aku tggu dea kat tren kerinchi..
lame aku tguu xlame tu dea pon sampai dr opis dea...
dea ajk aku g lepak kedai mkn kat area2 kerinchi..tp kitowank xmkn pon..
aku mmg da xde selere nk mkn da time tu...yg aku tau nk setelkan cpt masalah kitowank ..
tu je yg aku pk..hmmm lame kitowank senyap,xlame tu aku yg memulakan perbualan kitowank..
aku tanye mcm2 kat dea...tp dgn selambe nya dea jwb n xde lgsong pk kan hati aku time tu..
tuhan je yg tau hati aku btol2 sakit time tu...yg aku tau hanye menangis! menangis! menangis!
tu je yg aku mampu time tu....hmmm...mcm2 perasaan time tu yg aku rase...sakit,sedih,kecewa,pedih yg teramat sgt...huh..
sgt2 xsgke owg yg aku syg2 kan selama ni sgp belaku CURANG kat blakang aku...
selama 4 taun aku ngn dea nape baru skg dea wat pangai???!!!ape slh aku???
ape kurangnya aku n ape lbh nya dea smpai dea sgp CURANG ngn aku!!huhu...
maybe dea da bosan ngn aku..n maybe jgk dea da tawar hati ngn aku...
hmm...kali ni da msk 2x aku kecewe sbb dea..dulu pnh skali dea wat pangai..tp sbb sygkan dea terlalu kuat aku blk pd dea ble dea mitak besama blk..aku sgp tglkan KHAIRIL owg yg da HAPPYkan aku..utk nas yg da kecewekan aku..sumenya sbb SAYANG aku pd nas!.tp sygnya
peluang yg aku bg xdihargai...sakit sgt aku rase...tuhan je tau..hmm dea mintak aku setia n jujur ngn dea sepenuh kaseh syg aku bg selama ni..tp sket pon dea xhargai..
aku umpama hbs manis sepah dibuang..!!

No comments:

Post a Comment