Monday, November 2, 2009

2hb nov 2009 (mlm)

baru blk dr TS ngn ika n joe g anta kete kat abah n ibu..
lps kami bjalan2 kat lowyat n ts kami blk..
aku anta ika kat bangsar n then anta joe kat uma kg baru..
lps anta diowank aku blk uma...
lps mandi setel sume aku on9..
sume mende aku on..ym,tagged,flixster,facebook and myspace...
aku on sampai pg..sbb esoknya kitowank free..xde paper.
hmmm...nk jadikan cerita da lme2 on9 tu hati aku terdetik nk tgk pofile
"B" aku!..bile bukak2 je aku terdiam n terkejut bile tgk dea men coment2 yg agak
melampaui batas...time tu hanye tuhan je yg tau hati aku time tu..
ya Allah!!!!!! sakitnya hati niiiiiiiiiiiiiiii.....
huh aku mengucap panjang sbb xsgke owg yg aku pcaye n syg2 selama ni
sggp "CURANG" blakang aku!
lps aku bace sume comen2 tu aku teros call dea...
lgsong xpick up..maybe dea da tdo..aku try call ag dgn harapan yg dea akan pick up
tp.....hmmmm..dea lgsong xpick up! tdo mati!!aku cube kuat kan hati utk tenang..
tp aku xleh kuat da time tu...huh..semalaman aku xtdo pk kan dea...
xsgke dea sgp CURANG skali lg...THANKS SO MUCH B!
bia la aku serahkan sume ni kat allah je..
bia dea yg tentukan..mungkin bkn jodoh aku ngn dea..
kalo ini takdirnya yg kitowank perlu berpisah
aku terima dgn hati yg terbuka...
hmmm....

No comments:

Post a Comment