Monday, December 14, 2009

Madah cinta

Tidak pernah jauh kurasai,antara kita sentiasa ada disisi,
walaupon tidak ada didepan mataku,namun dapat ku rasakan kehadiranmu,
menyayangimu dengan tulus hatiku,
mengasihimu dengan sepenuh jiwa ku,
kaseh sayang ini hanyalah utk kamu,
tanpa batasan halangan waktu.
andai suatu masa aku tiada lagi,
izinkan ku terus berada sentiasa dihatimu
sebagai cebisan kenangan abadi,
tetap segar tetap indah mewarnai hidupmu,
bersama memori semalam aku pergi dengan ketahuan
aku sentiasa ada bersamamu...........


Kalau sy jd airmata..sy ingin lahir dimata awak,
hidup dipipi dan mati dibibir awk,Tp kalo awk jd airmata
sy xakan menangis sbb sy xnk KEHILANGAN awk....


Biarpon jaoh disisp waktu,
suara hatimu membisik bagai kau ada disisi,
aku sering membina angan-angan,
membina istana indah.
kau sebagai RAJA dan aku sebagai RATU.
biarpon istana kita hanya sekadar pondok kecil,
namun aku tahu kau akan sentiasa disisi dan mencintaiku selamanya........

No comments:

Post a Comment