Friday, December 18, 2009

Damn

Hooo....hari ni hari yg membosan kan aku...
ngn mood xde..bengang..skt haty sume ada....huh!!
maybe 1st day period sbb tu asek nk marah owg jew...
huuu~~mcm2 sakit yg aku rase skg nii....skt pinggang,sengggugut
skt tut.....skt hatii ..aarghhhhhhh....!!!
da la sakit....d plak wat pasal...lagi bertambah2 bengang aku di buat nya...
eeee.....tekanan tol...!!! hmmm......kalo bengang kan seseowg ape nk wat erk???
msg dea mmg kompom2 la aku mls nk reply...apetah lagi nk pick up col dea...
JGN HARAP! XDE MASE!!! mls aku nk reply o pick up dea nya col...kang lg bertambah2
sakit haty lak....dr aku skt haty o dea skt haty bek aku diam je....(hati tgh mara)
kate owg diam itu lbh baek dr berkata2....so diam jela....nt sume da ok..
haty pon da sejok baru ley msg2 blk...heee tol x...pandai x aku...
wahahahahaha.......huuu rindu tu tolak ketepi...ego sket..padan muke d !!!
wat hal ag....huuuu~~

No comments:

Post a Comment