Tuesday, May 31, 2011

kita bukan PA & MA yg dulu ........

sejarah lalu yg telah berlalu adalah pengalaman yang paling bererti buat kita . sedang kita asyik menghitung langkah2 baru kedepan, kita pasti terkenang akan kenangan kenangan lalu bersama insan yg pernah menggegarkan jiwa suatu ketika dahulu ..

dulu, kita pernah menjadi pasangan yang bahagia ..berjalan berdampingan menghampiri segala suke duka manis bersama .kita sama2 berangan untuk hidup mati bersama ..

dulu,dimana ada awak disitu ada saya .tawamu menghiasi masa bersama ..senyumanmu membuat saya terase bahagia ketika bersama . xkira pagi petang siang malam awak dan saya masih berdampingan melayari hari2 bersama ..dan saya amat asyik menatap
wajahmu hingga kadang saya resah dan takut akan kehilangan mu ..

dulu, kita bahagia sgt2 .ketika itu cinta kita baru mule berputik . sejujurnya susa utk saya lupekan kenangan itu . kenangan kita mmg boleh kita tglkan ,tp susah untuk kita melupakan ...

tapi kini ,

saya dan awak bertemu kembali ...bukan untuk menyambung ikatan yg dulunya kita pernah merase indahnya bahagia walau seketika .. sekarang ,awak bahagia saya tompang gembira ..
jaga diri .... semoga bahagia bersama yg tersayang . :)

No comments:

Post a Comment