Thursday, December 9, 2010

Special 4 me ....




1stly saya nak ucapkan terima kaseh byk2 kat org yg bernama SHAHZUL REEZA.. kerana anda bersusah payah untuk saya membelikan hadiah2 yg saya suke sgt2 tue.. hehehehe.....nov lepas 26hb genap setahun hubungan kami..Alhamdulillah..smpai sekarang aku masih bersama dgn dia...hope hingga akhir hayat lah..ceewaahh..HAHA!! tak sangke bile kitowank da smpai ke peringkat tahun! ...ingtkan xkekal lame..hahaha gilew jaat Align Centerkan.... :p tp apa pon kami bersyukur sgt sebab kami masih bersama even byk sangat dugaan suka duka kami bersama....huhhh...susa nak kekalkan smpai tahun ni..kdg2 xserasi,kdg2 bile da bersama lama2,pasangan kita lak boring gatai2 nak crk len...tp alhamdulillah lah kami x mcm tue....maybe baru peringkat setahun...blom ag taun yg ke2..hehehe harap2 xde masalah org ke3 la dlm hubungan kami.....hemmmm.... honestly aku mmg bahagia sgt sgt ngn BF aku yg skg ni...dia ckup segala2nya...mean apa yg aku mntak pada seorang lelaki dlm hubungan..dia ade semua nya kriteria2 yg aku nak....cthnya..dia sgt sgt la jujur org nya...bkn nak puji tp mmg serious setakat ni apa dea buat xpenah xbgtau....tq sygs! bby hargai sgt2... :) 2nd,dea seorang yg terlalu mengambil berat,n terlalu sygkan aku....sehingga kan aku dpt merasakan kasih sayang yg dea bg tu....ceewahh jiwang plakkk..HAHAHAHAHA :D tp serious...ape yg aku ckp ni aku xtipo...itu apa yg aku rase....hemmm n setakat ni xpenah lagi kami bergaduh ke,bertengkar ke,berkelahi ke sbb org ke3!!! oh no no no...... alhamdulillah..dia sgt sgt SETIA orgnya.....racun yg paling berbisa dlm hubungan kami bile salah seorg dr kami CURANGGG !!!! kalo da curang n terkantoi plak depan mata,jawapan nya "TIADA MAAF BAGI MU"..hahaha kejam kan....tp tu laa prinsip kami....so far alhamdulillah kami blom penah lagi berlaku curang diantara kami.....nakal2 tu bese la kan...semua org nakal..HAHAHA... tp tau la batas2 nya.....heee....apa pon BF aku yg skg ni betul2 perfect bg aku....thanks ALLAH cuz temukan aku dgn nya.......for my b..dnt worry bby akan jage hubungan ni selagi sayang ni maseh padamu...waaaaa.....gila cintan aku nii...hahahahahaha :p hemm nak jadikan cerita...5 dec lepas...birthday aku....kebetulan reeza xsht..so xdpt nak celebrate birthday aku sme2....huhuhu sedey sgt..tp xpe... 8hb reeza dtg uma dgn kejutan.. dgn membawa hadiah yg paling besa...paling debab paling comel sekali..hahaha TEDDY BEAR !!! so cute...like u shayangg...hahahaha :p n reeza belikan kami sekeluarga KFC tuk celebrate birthday aku di rumah.....thanks again sayang......bby hargai sgt sgt..... :)

No comments:

Post a Comment