Thursday, March 11, 2010

V3 samseng jalanan (11 mac 2010)

Mlm kol 9.05 : kitowank 1 uma g tgk v3 kat pavilion....yg join kitowank semestinya
b (Reeza) , iman , janggut n tunang si hani..kitowank da plan awal2
nk tgk ramai2.....kitowank da booking awal2....seb bek booking kalo x xde
ticket..Best x best sgt la....tah pehape tah ending...bese ah cite mayu....
tp ok gak laa.....hmm lps je hbs tgk v3 kitowank lpk lua...lpk2,bergambar,
sembang2.....hmmm yg xbesh nya aku gado ngn reeza...huh !! tah pahal tah
tetibe nk moody ngn aku...bengang je...hmmmm :(
plg wat aku panas hati dea mara aku depan kwn2 yg len...huhu...
tah ape kene tah...aku yg period dea lak yg moody x tentu pasal ! !
Lps dea mara aku,aku teros bla tgl kan dia....wat sakit hati je ! ! !
aku try relex...try wat2 gelak depaan kwn2 sbb xmo org tau kitowank
tgh krisis sdgkan time tu haty aku panas tuhan je yg tau.....hemmm....
msk je dlm kete time nk blk msg2 senyap.... 2 2 ego xnk tego....
dea wat bodo aku ag ah wat bodo !! jgn harap aku nk tego dea blk.... !
lps tu kitowank sume g mkn kat kg baru...kat "JUTA SEAFOOD "..
dea dok sebelah aku.....tp kitowank xtego sejak dr pavi td....tgk muke pon tidak..
kwn2 pelik je tgk kitowank..... da la panas hati aku xhbs ag ...dea tambah kan ag
sakit hati aku....dok gedik2 lak ngn membe aku.....arghhhh !!! ingt aku ape???
aku mls nk tgk aku teros bangun tuka tempat !! semua pandang aku n tanye asal.
sakit haty time tu hanye tuhan je yg tau......lantak laa ape nk jd..jd la...
yg penting hati aku da sakit....ingt kan kua mlm ni tgk wayang happy...tp
sebaliknya !! hemmm pape pon thankss byk2 b..... huhu...

No comments:

Post a Comment