Tuesday, February 16, 2010

Valentine's Day

MmMMMm......valentine taun ni aku ngn org baru..Shahzul Reeza!
aku n BF aku celebarte bese2 je ....kitowank g Times Squere tgk
muvie "THE WOLFMAN".. then jln2 window shoppinx..
reeza belikan aku sumtin special yg wat aku xleh lupe sampai bile2...
hahahaha jaattttt D !! lps kitowank jln2..kitowank g mkn PIZZA....
wuwuuuuu besh sgt2....hari ni happy sgt2....dapat spend time ngn D...
D thanx taw....b appreaciate sgt2...sygs D!
valentine taun ni xsame cam valentine yg lps2.....taun ni nya valentine
paling besh n gempak...hikhik biarlah kitowank ber2 je yg tau....hee..
aku belikan dea cekelet ferero,2psg boxer,perhiasan name kitowank n plg wat dea xleh lupe
aku belikan dea LIGHTER plg besa tok dea....hahahahahaha ade mkna disebalik pemberian tu
hanye reeza je yg tau....ahakss...... ^_-

I LOVE U SAYANGGGGGGG.......... !!

No comments:

Post a Comment