Sunday, January 24, 2010

suka.riang ria.happy.sewonok

24 januari 2010

-12 tengahari,D ,faiz n fana dtg amek....kitowank g sunway...
men ice ketting ,men game n tgk muvie....THE LAGEND..
lps jalan2 pucing2 sunway...kitowank lpk putra haight
kat awe..port D aku n kwn2 nya melepak.......
besh sgt2 ai ney.......thanks D bwk b jalan2...swonok sgt2...
hmmmm.......lps tu tah camne tah lps aku dapat call dr abah
reeza teros senyap n xckp ngn aku......huhu...ape salah aku pon xtau la....
lps mkn die teros anta aku blk kg baru......hmmm....penat kalo tiap hari mcm ni..
mule2 je besh,happy bagai...ending cam hampeh......!! sdeyy sdey sdey..hemm :(
sampai je kat uma aku teros msk bilik x ckp ngn sape2 pon....dak2 sume tertanye2..
tp plg aku xsgke2....dlm sdeyh aku ni...aku xpk panjang...aku teros capai hp n msg
"DIA" !!! huhu......biar betol....malunyaaa !! huhu.....
n xsangke2 die reply msg aku...n jwb " sape nii??" ..huhu...maybe dea da delete no aku
n da xingt no aku..xpe..aku fhmm....thanksss !! lps to kitowank msg mcm bese...
tp kejap jela.....aku mintak jwpan yg menjadi tande tanye kat aku selama ni...n dea da pon jwb..
thankss again....ape pon aku xganggu dea da....tu last msg aku bg kat dea....
aku nk tunaikan ape yg dea mintak....iaitu lupakan die !! hemmm mmg payah tp aku
kene try gak ....demi kebahagiaan dea......selamat tggl JANAS !!

No comments:

Post a Comment